Jak získat pevný zadek

K nejsledovanější části mužského těla patří zcela jistě zadek. Celá řada průzkumů prokázala, že mužský zadek je tou částí těla, kterou jeho polovičky nejvíce obdivují a která je i nejvíce přitahuje. Proto by se o svůj zadek měli muži co nejlépe starat.

Proč posilovat zadek?

Který muž by se nechtěl líbit okolí? Někteří si dávají záležet na pěkném oblečení, někteří muži navštěvují pravidelně holiče, a jiní tráví svůj čas v posilovnách, kde se snaží dostat své tělo do té nejlepší formy. A to je přesně to, o co jde. Pouze cvičením může muž dosáhnout pevného zadku. Mužský zadek je z anatomického hlediska propracovanější a nabízí mnohem více detailů, než zadek ženský. Právě proto přitahuje mužský zadek mnohem více pozornosti než zadek kolemjdoucích žen. Naprostá většina lidí posiluje svalstvo těla z estetických důvodů. Hýžďové svaly naštěstí nejsou výjimkou. Posilováním svalů zadku navíc získá muž mnohem více než pouze hezky vytvarovaný zadek bez celulitidy. Hýžďové svaly ovlivňují vedle vzhledu také celkové držení těla a v případě, že byste na ně u cvičení zapomínali, můžete se setkat s bolestí zad, především v bederní oblasti.

Jaký sport na pevný zadek?

Hýžďové svaly je samozřejmě nutné posilovat, ale nesmí se zapomínat ani na protahování. Pokud nemáte čas zrovna na to trávit veškeré volné chvilky v posilovně a ani se Vám nechce se zavírat v horkých letních dnech do fitness center, pak můžete pevného pozadí docílit např. pravidelnou a dostatečně dlouhou chůzí, zvláště, když budete dělat dlouhé kroky. Pro zpevnění hýžďových svalů je nejlepší ježdění na kolečkových bruslích. Chcete-li vypadat dobře a mít pevný zadek, přinuťte se cvičit na zadní partie alespoň dvakrát týdně, vždy po hodince. Do cvičení zařaďte cviky zaměřené na hýždě. Výsledky se dostaví dříve, než myslíte.

Které cviky jsou na zpevnění zadku?

Každý má troje hýžďové svaly, které je třeba posilovat. Jde o velký hýžďový sval, který tvoří největší plochu zadku a je i nejvíce vidět, pak střední a malý hýžďový sval, které zabezpečují správnou polohu kyčelního kloubu.

Cvičení ve stoje

Chcete-li mít pevný zadek, nemusíte se mučit dennodenně v posilovně. Cvičit můžete doma, u televize. Nejčastěji se hýžďové svaly posilují obyčejným stahováním půlek. Takové cvičení můžete provádět naprosto kdykoliv a kdekoliv. Provádí se vestoje. Stahujte půlky při stání ve frontě, při čekání na autobus. Tento cvik můžete provádět také v sedě při sledování filmu, v zaměstnání, nebo např. v kině.

Výpady na pevný zadek

Pro intenzivnější záběr na Vaše hýžďové svalstvo začněte provádět výpady. Jde o snadný, ale zato velmi účinný cvik, kterým posílíte celý zadek a výsledky se dostaví velmi rychle. Postavte se s nohama mírně od sebe. Ruce dejte v bok, nebo do nich vezměte činky. Po celou dobu cvičení je nutné, abyste měli zpevněné celé tělo včetně břišních svalů. Záda by měla být rovná, páteř podsazená. S hlubokým výdechem udělejte výpad vpřed, neboli dlouhý krok. Váhu těla držte stále na zadní noze. Nohy střídejte.

Dřepy ve výpadu

Zůstaňte ve výpadu, tělo drže neustále zpevněné. Z výpadu udělejte dřep. Pokud je pro Vás tento cvik těžký, pomáhejte si přidržením židle nebo jiné opory, než získáte jistotu v pohybu. Do dřepu jděte vždy.

Dřepy

Dřepy jsou úplně základním a nejúčinnějším cvikem na pevný zadek. Při dřepech držte rovná záda, zpevněné celé tělo, stažené břicho. Nohy mějte od sebe cca na šířku ramen a zlehka vytočené do stran. Ruce můžete předpažit, dát v bok, nebo ještě lépe, vzít do nich jednoručky. S výdechem jděte dolů, neustále si hlídejte zpevněné tělo. Trup můžete mírně naklonit vpřed, hlavu však držte vzpřímeně a dívejte se před sebe. Klesejte jen do takové úrovně, do jaké Vás Vaše tělo pustí. Nohy musí stát neustále na podložce. Většina váhy spočívá na patách.

Cviky na zadek v lehu

Položte na podlahu nějakou podložku. Lehněte si na bok. Hlavu nechejte položenou. Dávejte si pozor, aby byla páteř rovná, včetně krční páteře. Horní nohy zvedněte do co největší výšky. Chodidlo směřujte ke stropu. V této poloze opakovaně kmitejte, minimálně 25 krát. Čím vícekrát kmitnete, tím lépe pro Váš zadek. Poté vystřídejte nohy. Dalším cvikem je cvik, kdy ležíte na zádech. Hlavu mějte položenou na podložce, stejně jako při cviku na boku. Nohy pokrčte a střídavě zvedejte patu od paty a následně koleno od kolene. Cvik se Vám zpočátku bude zdát hodně jednoduchý, avšak po zhruba 25 opakováních už hýžďové svaly pořádně ucítíte. I další cvik se cvičí v poloze na zádech. Pokrčte kolena a jednu nohu protáhněte vzhůru tak, aby svírala úhel 90 stupňů. Zatněte hýžďové svaly a začněte pomalu zvedat pánev nad zem. Poté se vraťte do výchozí polohy a cvik opakujte co nejdéle, dokud budete moct.

Zanožování

Zanožování je velmi známý cvik, který se provádí ve stoje. Výchozí pozicí je stoj snožmo, následně zvedáme jednu nohu a tlačíme ji směrem za tělo a nahoru. V konečné poloze kmitáme v krátkém rozsahu tam a zpátky a snažíme se přitom maximálně procítit hýžďové svaly. Dávejte i pozor, aby byla noha po celou dobu propnutá. Stejný cvik je možné provádět také vkleče. Postačí, když se opřete o lokty, zvednete se a napnete jednu nohu. Poté kmitejte směrem nahoru a dolů, dokud budete moct.

Obrácené hyperextenze

Hyperextenze je notoricky známý cvik na záda, který se provádí tak, že v pozici ležmo na břiše buď na zemi, nebo na cvičící lavici zvedáte horní polovinu těla, zatímco nohy jsou fixovány k podložce. Obrácená hyperextenze se provádí tak, že do celého cviku zapojíte hýždě. Výchozí poloha je vleže na břiše a je třeba zvedat spodní část těla, tedy nohy a pánev. Aby byl cvik účinnější a proveditelnější, máme nohy ohnuté v kolenou, paty jsou kousek nad zadní stranou stehen. Provádějte buď krátké kmity, nebo se pokuste co nejdéle vydržet nehybně s nohama zvednutýma. Uvidíte, co Vám lépe půjde a u čeho více ucítíte hýžďové svalstvo.

Proč se pevný zadek tolik líbí?

Žádná jiná tělesná partie nepřitahuje více pozornosti jako pevný zadek. Zadek je skutečně jedním z nejvýznamnějších fyzických lákadel, a to u obou pohlaví. Co je zvláštní, že se na tuto partii zaměřují ženy u mužů mnohem častěji, než muži u žen. Mužský zadek zkrátka přitahuje daleko více pohledů, než zadek ženský. Pevný zadek však plní i další funkci, než jen tu okrasnou. Jde o největší partii lidského těla, která se podílí na držení těla a na vzpřímené chůzi. Nechejte si záležet na tom, aby byly hýžďové svaly dostatečně vyvinuty a zpevněny. Ženy se na tuto partii zaměřují častěji než muži. Muži by neměli tuto partii ve svém** tréninkovém plánu** opomíjet.

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id5561 (gaymagazin.cz#172)


Přidat komentář